Grolls kundservice - vi hjälper dig med Nytellos produkter!

Vi på kundservice hjälper dig med allt från produktfrågor till beställningar och leveranstider. Vi finns på plats måndag till fredag 08.00-16.45, 020–59 98 48.

Order och produktfrågor

För hjälp med att lägga en order, frågor kring produkter eller en leverans, kontakta oss på telefon 020–59 98 48 eller via e-post order@grolls.se.

Ärende Telefon E-post
Fakturor och ekonomi 08-742 47 50 kund@swedol.se
Försäljning, produktfrågor och felaktiga leveranser 020-59 98 48 order@grolls.se
Returer och byten 031-742 16 00 retur@grolls.se
Service, reklamationer och transportskador 031-742 16 00 retur@grolls.se
Övriga frågor och växel 031-742 16 00 kundservice@grolls.se

Inloggningsproblem på webben

Har du problem med att logga in på webben? Vår webbsupport når du på telefon 08-727 27 61, helgfria vardagar mellan kl. 08.00 och 16.00 eller via e-post webshop@swedol.se.

Returer och reklamationer

Om du mot förmodan skulle vilja lämna tillbaka en vara, eller kanske byta storlek, kontaktar du vår returavdelning. Du kan läsa mer om vad som gäller vid retur och reklamation i våra köpvillkor.

Reklamationsblankett
Ångerblankett

Vill du bli företagskund hos Nytello?

Här kan du skapa ett konto hos Swedolkoncernen. Du anger dina uppgifter i nästa steg och signerar direkt via MobiltbankID.


Obs. Idag överförs våra kontoansökningar nattetid till våra webbsidor. Du behöver därför vänta tills nästkommande morgon innan du får inloggningsuppgifter till våra webbplatser.

Registrera dig här.Dina inloggningsuppgifter kommer att mailas till den e-postadress du anger.

Bolags- och kontaktinformation

Grolls / Swedol AB (publ)
Org. nr: 556127-6188
Postadress: Box 4154, 422 04 Hisings Backa
Besöksadress: Importgatan 23, 422 46 Hisings Backa
Telefon: 031-742 16 00

Returinformation

  • Byten och returer ska vara överenskomna med Grolls och ske inom 14 dagar från leveransdatum
  • Ta kontakt med oss för att få en returfraktsedel, vi accepterar endast returer som skickats på anvisat sätt
  • Plagg med tryck byts ej
  • Förpackningen ska vara obruten och artikeln ingå i vårt standardsortiment
  • Ange alltid orsak samt bifoga kopia på faktura eller följesedel
  • Returfrakt betalas av avsändaren

För att göra en reklamation skall denna blankett fyllas i och bifogas till godset vid returen.

Önskar du istället göra en retur (t.ex. på grund av fel storlek) skall istället detta dokument fyllas i och bifogas till paketet.

Produkter
Sök
Butiker